Ärren syns inte alltid utifrån

Fick en snapchat efter lunch. Jag svarade inte. Jag fick ett sms. Jag svarade inte. På väg till dagens sista lektion kunde jag inte hålla mig längre. Jag svarade, smet ut till parkeringen och körde till addressen han gav mig.
 
Nästan en vecka sedan sist och han var lika sexig som vanligt. Han hade luvan uppfälld och gav mig det där sneda leendet när han sa hej. Han var hög, hög som ett hus. Vi rökte en var sin cigg och sedan hade vi sex. Sex i bilen och sex utomhus.
 
Han var ledsen. Försökte prata med mig, förklara hur han tappat livsgnistan, inte vet vad han vill göra Med sitt liv. Jag sa inget. Visste inte vad jag skulle säga. Jag förstår det är ingen idé, du kan inte laga trasigt med trasigt. Jag sa inget, och sedan åkte jag hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0