Paranoid af

Spenderade gårdagskvällen med min bästa bro, sexet och sexets main/bästis/boss. Hämtade vin och öl från sexets place och drog till en kompis. Behövde åka hem tidigare än de övriga och sexet följde mig till bilen för att hämta hans telefon. När jag frågade vart i bilen hans telefon var, sa han att telefonen var inomhus men han ville ha en kram innan jag åkte. Vi kramades, vi pratade kort om oss, det har ju varit lite rassligt och kag undrade om han inte ville vara med i spelet längre. Han sa att han önskade jag kunde stanna och skrattade. Jag tittade förvirrat på honom och han skrattade ännu mer och sa "I know, it fucks up your brain, right?" När jag rullade hemåt insåg jag att han lämnade ett par öl i bilen. Blev fest på mitt rum med mig själv i natt. Så min vän skulle köra mig hem efter en rolig kväll tillsammans när hon bestämde sig för att plocka upp en annan vän på vägen. Det visade sig att det inte var en vän, utan en hel drös med människor. Bland annat mitt sex. En överfull bil resulterade i mysigt knäsittande. Där satt jag i framsätet, i knät på sexets bästa vän medans sexet satt i baksätet. Kände en hand på rumpan, inget uppenbart dock så jag vet inte om det var med flit. Allt blev värre ändå när någon random lille jag aldrig träffat förut sa att han älskade min brytning och började fråga efter mitt namn och nummer. Oh lord, värsta åkturen jag varit med om på länge. Kom hem och sätter mig ner för att äta. Tycker jag hör en röst från rummet bredvid, men intalar mig själv att det är det gröna som spökar. Plötsligt kommer styvpappans dotter jag inte sett sedan i julas ner för trappan. Blir nervös. Är mina ögon röda? Kommer jag kunna prata med den här torra halsen? Kommer jag sluddra? Styvpappan kom upp till mig, skrattade och frågade om vi hade fest i bilen igår, han hade hittat tuggummipapper på golvet. Sryvmamman skrattade och sa att det var bättre dän att hitta öl och weed. Så frågade han om det var jag som stoppat weed i torktumlaren. Jag spelade chockad och förvirrad. Pratade han om droger? Sedan sa han att det förmodligen bara var någon annan växt jag släpat in. Blev lite panikslagen men lugnade ner mig efter att ha kontrollerat så att jag faktiskt inte stoppat weedet i fickan på smutstvätten, för det hade jag inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0