Hugg i magen

Det är inte förens man är iväg från sitt hem, sina vänner och sin familj som man börjar inse hur bra man haft det alla dessa år. Jag har verkligen haft det bra. Men ändå, när man får en liten gnutta påminnelse om det gamla, en liten gnutta räcker för att dra en ner till botten igen. Hela familjen kom ju på besök. Jag gjorde ett misstag. Jag har alltid trott att allt varit mitt egna fel, min dumma hjärnas fel. Men ett litet misstag var allt som räckte. När det kommer till mat och kropp så har jag mått så himla bra de senaste månaderna. Ångesten har varit spm bortblåst och tankarna har barit någon annan stanns. Men så gjorde jag misstaget att åka oxh shoppa bikini med min mamma. Dilemmat var att jag inte kunde bestämma mig för ifall small eller medium satt bäst, jag var precis mitt emellan.

"Du är bara lite för rund just nu, välj small, du kan ju alltid gå ner i vikt, eller hur?"

Hon vet ju. Hon vet ju allt. Varför gör hon såhär mot mig?


Kommentarer
bulldozer.blogg.se

Herregud, det där är inte ens okej. Stora styrkekramar till dig! <3

2014-04-16 @ 01:34:04
URL: http://bulldozer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0