911 Aina

Någon ringde in och tjallade på oss. Sa att vi hade alkohol och droger. Flaskan gick inte att gömma. Vi svarade nej när polisen frågade om vi hade droger. Vissa blev visiterade, jag satt och tittade på och trodde att hjärtat skulle hoppa ur bröstet. Fler frågor och så alkotest. 3 stycken får åka till domstol. Jag var clean, jag fick gå. Jag höll hårt om gräset i fickan medans jag småsprang till bilen och körde där ifrån.

Sexet verkar inte så intresserad längre, jag vet inte vad problemet är men han har varit extremt låg och ledsen på sistone. Jag stötte på honom i torsdags. Han kom fram till bänken jag satt på, ville sätta sig ner vid mig men ångrade sig och gick där ifrån när han upptäckte att jag pratade i telefon.

Ligger i min säng och gör ingenting.Vet inte vad jag ska göra. Vet inte ens vad jag ska göra med mig själv. Detta har varit sämsta helgen på länge. Sämsta veckan på länge. Jag känner hur den lilla livsgnistan jag hade börjar dö ut igen. Jag vill bara bli full, full och hög. Glömma allt, somna och aldrig vakna upp igen.


Kommentarer
Daniella Caspian

Vadå domstol för att vara full?

Svar: Japp, straffet för att vara alkoholpåverkad här i USA är upp till 6 månaders fängelse om du är mellan 17-20 år
skinspiration.blogg.se

2014-04-14 @ 02:56:51
URL: http://vapenbroder.se
Daniella Caspian

Oj, jag har helt missat att du är i usa!

2014-04-15 @ 02:22:22
URL: http://vapenbroder.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0