Gå det att sjunka lägre

Helgen kan bara beskrivas som fucked up.

Party, droger, alkohol, krashade bilar och mycket skratt.

Hängde med sexet både i torsdags och lördags. Hav verkar inte så intresserad utav sex längre dock, bara drogerna. Vi rökte på och jag gav honom skjuts hem.

Spenderade fredagskvällen på party och sedan liggandes i min bil tillsammans med en killkompis. Ja, han har varit typ min bästa killkompis i ett halvår nu, och jag har bara tankar om honom som en kompis. Tydligen har han andratankar om mig, eller så var han bara kåt. Han försökte kyssa mig, smeka mig under mina kläder. Jag sa nej, stopp. Det är fel, fucked up.

Han berättade för mig hur han visste om mig och sexet. Berättade för mig hur sexet hade öppnat käften, sagt att vi låg med varandra, sa att man alltid kunde komma till mig om man kände sig ensam. Kommenterade mina privata delar gjorde han tydligen också. Killkompisen sa att han inte förstod sig på mig, han visste att jag inte brydde mig om en kyss, att en kyss inte betyder något. Jag sa att han är dum i huvudet.

Sexet hade tidigare frågat om adressen till festen. Jag svarade aldrig så jag tog fram telefonen 4 timmar senare och knappde in två ord och skickade; My pussy. Sexet svarade med ett huh? Han ärtydligen för korkad för att få alla pusselbitar på plats.

Jag fattar inte varför jag umgås med honom längre. Han ringde mig och ville ha skjuts dagen efter, varför sa jag ja? Han hade iofs fortfarande en sak som jag ville ha. Röka. Han är ett riktigt jävla asshole, han har redan förstört allting. Sjunkit till botten och försöker dra mig med sig. Jag är redan på botten jävla pothead, ser du inte det!?

Fyfan.


Kommentarer
Daniella 🌙

du får ju ta hand om dig, röka på och sen köra ._.<3

2014-04-22 @ 10:54:33
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0