Vi är precis likadana

Folk har alltid sett mig som den oskyldiga flickan. Lärare och föräldrar älskar mig, och folk blir chockade när de får reda på att jag tycker om att gå på fest och dricka alkohol.

Jag har valt att inte komma för nära mitt sex, vi pratar sällan och umgås inte direkt med varandra, på grund utav att jag inte vill börja få känslor för honom. Men ändå fast jag håller mig så distanserad så är han den som känner mig allra bäst, för honom är jag som en öppen bok.

Skillnaden mellan mig och mitt sex är att jag endast håller mig till en sexpartner åt gången. Fast å andra sidan, han har fler tjejer så att han kan ligga varje dag, om jag fick bestämma så skulle jag se till att ha sex med honom varje dag. Vi är lika sexuellt drivna båda två, jag är bara inte lika öppen med det.

Det är grejen med mitt sex, han är rent ut sagt fucked up och jan försöker inte ens dölja det. Det krävs 3 ord för att beskriva mitt sex; droger, sex och deprimerad. Och vet ni vad han sa här om dagen? Att jag är precis som honom. Precis som honom, fast tjej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0