Allt och ingenting

Mycket har hänt denna helg. Råka i trubbel med polisen igen, på grund av droger, lyckligtvis var denna polis riktigt snäll och stressad så han lät mig gå. Sexet och en kompis blev dock arresterade och måste gå till domstol.

Rökte på och blev hög som fan tillsammans med ett par polare och sexet dagen efter. Sexet smsade mig när jag kom hem och ville att jag skulle komma över, jag ignorerade det. Han smsade mig även morgonen efter, jag var nära på att ge efter men behövde ändå städa bilen så det blev inget.

Ingen cardio idag. Firade en kompis som fyllde år och tröck i mig både pizza och tårta. Första gången jag stoppat fingrarna i halsen på flera veckor. Har gjort mina squats och tagit en dusch. Är så motiverad att svälta nu. Bir fasta imorgon. Yay.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0