Vad gör jag för fel?

"Jag vill leva, jag vill ha ett riktigt jobb, jag vill resa, jag vill bli kär, jag vill gifta mig, jag vill skaffa barn, jag vill ha husdjur i ett stort fint hus, jag vill bli gammal, jag vill dö av ålder efter ett långt och lyckligt liv. Jag drömmar om allt det där, men så vaknar jag upp och inser att det är precis vad det är. En dröm."

Jag var ledsen idag, och att söka lite mentalt stöd genom att skumma igenom bloggar gjorde mig ännu ledsnare. Jag blir ledsen över alla drömmar som jag vet aldrig kommer bli verklighet. Jag har rest, jag har blivit kär, jag har börjat leva. Men vad gör det? För i slutändan kommer verkligheten ifatt dig och trycker ner dig till den nivå du startade på och lite djupare. I slutändan inser du att du fortfarande är lika oönskad, sorglig och ensam ändå.


Kommentarer
Daniella 🌙

det beror ju på hur mycket du vill med? vill man något ordentligt så klarar man allt <3

2013-11-25 @ 05:30:21
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0