Thanksgiving, thanks a lot

"Åh, hon tycker inte om sina pinjenötter och russin!"
Ångest
"Åh, så du tycker inte om bacon?"
Jo, fast nej
"Åh, hon slukar i sig hela grapefruktsalladen!"
Ångest
"Åh, hon tycker om kalkonen!"
Jaha?
"Åh, jag tror inte att det där är tillräckligt med efterrätt för dig!"
Ursäkta?
"Åh, det där var verkligen en mesig bit chokladtåpaj!"
Jo, men jag har två andra pajer och en tårta att smaka på också.
 
Varför kommenterar de endast mina tallrikar och mina matval? Varje måltid, gång på gång.
 
Imorgon är det Black Friday. Årets största shoppingdag. Jag ska tröstshoppa så in i helvete.
För det är så synd om tjocka mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0