Jag skulle kunna sjunka genom marken

Det finns inte en chans att jag ställer mig på vågen just nu, risken att den brakar ihop och blir mos är alldeles för stor. Men, jag tog mått idag för första gången på tre månader. Låren visade 57 cm och höfterna 87, dvs 6 cm upp på båda. Hur kan min pojkvän ens tycka att jag är attraktiv? Jag är fet, vidrig, motbjudande.
 
Nästa vecka ska jag på hälsokontroll för att få hämta ut mina p-piller. Hälsokontroll innebär vägning. Jag ska gå på den där hälsokontrollen, hämta ut mina p-piller och sedan ska jag svälta mig själv tills jag är tunnare än någonsin förr.
 
 
 
 


Kommentarer
Daniella 🌙

Gillar din pojkvän bara smala tjejer eller varför skriver du så?

Svar: Jag antar att du syftar på "jag förstår inte hur min pojkvän kan tycka att jag är attraktiv." Nej, uppenbarligen så tycker han inte endast om smala tjejer. Han tycker ju om mig.
skinspiration.blogg.se

2013-11-21 @ 05:59:48
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0