Ett smakprov av lycka

Jag tog en promenad imorse, tänkte tillbaks på de tre senaste månaderna och ville bara börja lipa av något liknande eufori. Jag tänkte på min bästis som får mig att göra galna saker och uppleva livet på riktigt, på min mångkulturella kompiskrets i skolan som jag delar så mycket skratt med, och framför allt min fina pojke som får mig att känna mig attraktiv både utifrån och inifrån.
 
Livet är komiskt ibland, är det inte? Hur man kan hitta lyckan på den plats där du egentligen kanske önskade den minst. Han må kanske vara 2 år yngre än mig, men vad gör det om han gör mig lycklig? Aldrig tidigare har jag träffat någon så attraktiv, underbar, perfekt. Någon som kan kontrollera balansen mellan att vara sexig och söt Så bra.
 
Jag älskar hur han kramar min rumpa för att sedan skratta och kyssa mig på pannan, jag älskar hur han snällt nonchalerar alla i skolan för att sedan lägga all fokus på mig hemma, jag älskar hur han skickar "Du är sexig." på sms för att sedan tillägga "Godnatt, min fina ♥". Jag älskar hur han är så självsäker, och gör allt så perfekt. Alla kyssar, alla smek, allt sex. Hur han förklarar något nytt för mig samtidigt som han tittar ut genom fönstret och öppnar vattenflaskan med händerna stödda mot bilratten när vi sitter i köerna.  Hur han tvingar mig till att titta på skräckfilm hemma i hans famn för att sedan ta med sina småsyskon och se tecknad barnfilm på bio. Hur han upptäcker att jag har glömt stänga ner porrsidan på datorn och allt han gör är att skratta till lite och sen öppna en ny flik utan att ens säga något. Jag älskar hans rumpa i alla hans jeans med det precis perfekta hänget, hans magrutor under hans ledigt stiliga tröjor.
 
Han frågade mig igår vad exakt det är jag ser hos honom, varför jag valde just honom av alla killar som dreglar efter mig i skolan. Jag kan ge honom en hel lista på varför han är den mest attraktiva person jag någonsin stött på, men den skulle förmodligen ta mig ett par timmar att skriva. Är inte livet komiskt ibland, att jag har letat så länge efter lycka utan framgång. Allt jag behövde göra var att ta en snabb titt på andra sidan oceanen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0