Tråkig

Jag har spenderat så mycket ensamtid på sistone att jag verkligen haft all tid i världen att reflektera över hur tråkig jag faktiskt är. Det enda jag gör är att gå upp, gå till stallet, gå till skolan, tillbaks till stallet, gå ut med hunden och sen typ... sova. Det värsta är att jag inte ens har motivation till att göra de få saker jag gör ordentligt. Jag är så otroligt skoltrött att jag bara vill dö. Har förvisso lagt ner väldigt mycket tid i stallet på sistone, men det är ändå inge kul när hästen vägrar att ge en någon belöning för arbetet tillbaka. Samtidigt som jag tycker om att bara sitta hemma, för då har jag möjlighet att deppa ner mig totalt, så saknar jag att ha lite fart och fläkt i livet. Det måste ske en förändring.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0