Osynlig

Att gå från att stoppa i sig mängder med skräp, till att äta rent. Att gå från att vara flabbig och svullen till att bli mer fast. Den vägen är varken lång eller svår. Det svåra är att ta sig vidare från det där fasta. Just nu känns det som om det tagit tvärstopp.
 
Jag minns inte riktigt när jag började återvända till detta träsk igen. I och för sig så antar jag att jag aldrig riktigt lämnade det, men för ett tag så lyckades jag inbilla mig att det aldrig fanns där. Jag vet att det började med att jag slutade äta rött kött för.. 2 månader sedan? Eller är det 3 till och med? Sedan tror jag att det bara har gått utför. Det är just det som är så himla läskigt. Det bara sker, utan att man är det minsta medveten om det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0