Världen mittemellan

God dag!
 
Promenaden på 5 km avverkades imorse, precis som vanligt en ledig dag. Som jag tidigare sagt står ångesten mig upp till halsen så fort jag åter kliver innanför dörren hemma. Plocka, damma, tvätta, sopa. Det är de första tankarna som börjar cirkulera i mitt huvud. Men vet ni vad? Jag är så trött på att ständigt ta annans skit och tanken (för första gången på väldigt länge) slog mig att jag helt enkelt inte ska göra det något mer. Om två, två, månader befinner jag mig 15 timmar bort, har påbörjat ett nytt liv där jag slipper bry mig.
 
Har legat i sängen med kissen i famnen och befunnit mig mellan dröm och verklighet. Dagens intag har hitills varit lite naturell yoghurt och en tunn skiva melon. Inte konstigt att magen kurrar. Dagens lunch får nog bli kyckling i krossade tomater med lite isbergssallad. Samma som igår och helt fantastiskt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0