Värdelös dag

Det är väl främst därför jag inte har uppdaterat - Jag har helt enkelt inte haft något smaskigt att skriva om. Får helt enkelt endast bli en dagens.
 
2 stekta äggvitor
10 jordgubbar
1 skiva vattenmelon
1 skål yoghurt med psylliumfrön
100 g entrecote
2 msk tzatziki
1/2 msk coleslaw
Sallad
2 h promenad
760 kcal in, 540 ut

Trodde förresten att jag skulle dö idag under promenaden. Först trodde jag att det var håll, sedan kramp. Det visade sig vara mensvärk. Jag är tack och lov inte särskilt bekant med den typen av värk, inte alls faktiskt. Nu förstår jag varför alla tjejer alltid klagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0