Vad trodde jag egentligen?

Starten på helgen som jag föreställde mig skulle bli toppen började katastrofalt. Har tryckt i mig mat för typ 1500 kcal, mat som utöver frukosten från tidigare inlägg samt keson bestod av en schnitzel med stekt potatis och bea, ananas och till sist glass. I stort sätt allt jag ätit har varit bortkastat, ingen hunger utan endast tidsfördriv.
 
Bortsätt från 3,5 timme i bil så har jag varit på fötter i full fart hela dagen och de 3 senaste timmarna har gått åt till att promenera runt hela byn. Men jag kan knappast säga att jag tränat något idag, och det känns hemskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0