Tung morgon

Bra med blodtrycksfall, dåligt med ork.

Morgonrutinerna med promenad och stallet genomfördes som vanligt, idag på kurrande mage. Väl hemma slängde jag ihop en äggviteomelett (läs äggröra) med tomat och till det en skiva kallrökt lax. 240 kcal.

Solen skiner utanför fönstret och ändcå så sitter jag inne, har nämligen precis rensat klart datorn. Började igår kväll att rensa bland mina dryga 2900 bilder som nu har landat på 170. Mac-datorer är ibland så smarta att de blir korkade. Av någon anlending så dublicerar datorn bilderna, så vissa bilder fanns det 5 likadana exemplar utav + att datorn själv plockar ut "faces" från alla bilder där det är möjligt. Resultatet blev då alltså ca 2000 bilder som endast var dubletter och utklippta ansikten. Suck.

Nu ska jag göra ett ryck i tvättstugan. Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0