Svullo-moments

De här ändlösa timmarna i bil med prat, musik och självklart kakor, choklad, glass, nötter och snabbmat från sleven. De här tillfällena har liksom alltid varit mina och mammas svullo-moments, oavsett hur långt ner i skiten med hetsbantning och ångest jag har suttit. Denna gång ska det inte syndas. 3,5 timme bör jag väl klara av att hålla ut?
 
Har hur som helst laddat upp med en brakfrukost.
1,5 dl naturell yoghurt
1,5 äpple
2 stekta ägg
1 knäcke med 50 g makrill
1 ostskiva

Har ingen aning om hur matintaget kommer se ut i helgen. Kanske blir det lite mer, kanske inget alls. Eller juste, hotellfrukost ska jag proppa. Men först - packa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0