Lost my mind

Självklart kunde jag inte somna igår kväll bara för att, jag som aldrig har problem med att sova i vanliga fall. Efter att ha legat och vridit mig i sängen i över en timme så bestämde jag mig för att gå upp och hämta Ipaden, men det slutade med att jag landade som en hög på golvet. Har haft kraftiga blodtrycksfall hela dagen, men att svimma var väl lite extremt.
 
Jag vaknade självmant för en timme sedan och gick för att göra frukost. Har nog aldrig mått så dåligt tidigare. Jag får sällan underliga symptomer men nu var det yrsel, skakningar och en puls som sträckte hela vägen upp till skyarna. Jag skyndade mig, i den mån det gick, att slänga ihop en skål med yoghurt och banan, ett stekt ägg och lite jordgubbar till det. Sedan blev det några minuters stirra in i väggen och vänta på att maten skulle ge effekt, och det gjorde den. Känner mig fortfarande inte helt bra, men betydligt bättre.
 
Den enda orsaken till allt detta måste vara det minimala matintaget igår, men jag har ändå ätit bra (värre än bra) den senaste tiden och har dessutom klarat mig utan mat betydligt längre än såhär tidigare. Ändå har jag aldrig mått såhär dåligt utav det. Tanken var att jag skulle vara uppe i stallet klockan 07.30, men det innebär att jag måste börja gå om 4 minuter. Jag stannar nog inne ett tag till och ser ifall mitt hjärta kan lugna ner sig ytterligare lite. Godmorgon förresten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0