Inte tipp topp direkt

Värk i ryggen, skavsår under foten och dessutom en tånagel som håller på att lossna. För övrigt har jag fortfarande träningsvärk i rumpa och knäveck efter allt springande i trappor på jobbet. En svullen mage kan jag lägga på på det också, även fast det förmodligen mest beror på stora mängder vatten efter joggingturen. Inte på topp så att säga.
 
För att fylla ut inlägget så bjuder jag på en dagens;
Äggviteomelett (tre äggvitor)
75 g Lax
30 g entrecote
1 köttbulle
3 dl yoghurt
1 skiva melon
2 matskedar tzatziki
1 näve flingor
90 minuter promenad
8,15 km jogging/PW
1155 kcal in, 1025 kcal ut
 
Känns som om jag har proppat mat hela dagen och jag känner mig så jävla dålig. Den där näven flingor var väl bättre än chokladkakan som legat orörd i kylen i dagar nu, för att tänka positivt. Men jag måste erkänna att lusten att stoppa fingrarna i halsen ändå var enorm. Det positiva med att inte lära sig att kompensera på annat sätt än att träna är att du får starkare motivation till att inte stoppa i dig allt för mycket skit. Förstå vad man skulle svulla annars. Kontroll är viktigt, kontroll är allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0