I'm gonna be the skinniest bitch they've ever seen

Dagen har spenderats med en runda på stan med mammsen, och ett ständigt tjatande om hur smal jag har blivit. "Men herregud så smal du är", "Du måste ha gått ner hur mycket som helst i vikt", "Lova att du äter ordentligt och inte försöker tappa vikt". Pft, jag har knappt börjat.
 
Det är 50 dagar kvar tills jag åker. Hur många kilon kan man tappa på 50 dagar? Tog en jogg/PW och funderade över mina in- och uttag. Nu när jag är ledig så förbränner jag 500-1000 kcal per dag, men stoppar i mig hela 500-1200. Vanligvis ligger mina förbrukade kalorier vid dagens slut på 50-300 kcal, vid vissa fall mer och vissa fall mindre. Det håller inte. Jag måste börja jaga de där minusdagarna. Nu.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0