Glad midsommar

Gårdagen spenderades med 11 timmars jobb med buffé som matintag.
1 skiva grillad fläskfilé
1 bit grillad kyckling (ca 50 g)
150 g lax
2 små majskolvar
coleslaw
gräddfil
sallad
Usch, fy och blä. Fast det var faktiskt ganska gott, det måste jag säga.
 
Det enda som fick landa i min mage efter klockan 16 var sedan 1 jordgubbe och alkohol. Champagne, vitt vin, rosé, jordgubbsvin. Hamnade på fest hos några grannar och blev bjuda på snaps och äcklig passionfruktsjuice, med alkohol såklart.
 
Natten spenderades i en soffa, och var dessutom första natten jag sovit någon annanstans än hemma på typ 1 år. Har inte duschat på ett dugn, sovit i jobbskjortan och känner mig ganska så asvidrig. Trodde att klockan var närmre ett när jag vakna men tysligen var den inte mer än kvar över nio. Nu är det bara att vänta på att resten av partypinglorna ska vakna. Glad midsommar förresten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0