Dagens dagens

Som jag lovade;
2,5 dl naturell yoghurt
0,5 dl flingor
0,5 äpple
125 g tonfisk
0,5 kokt ägg
100 g kesella
150 g köttfärssås
5 oliver
Sallad
90 minuter promenad
10,05 km jogging/PW
900 kcal in, 1000 kcal ut
 
Visst har jag sagt att jag älskar dessa minusdagar?
 
Bra dag ändå, trots stort matintag. Som vanligt. Det värsta med att bara glida runt här hemma är att småätandet ligger så farligt nära. Hittade tack och lov motivationen för en kvälls-PW och väl ute tvingade jag till och med fram energin att springa lite också. En jäkla massa kalorier brända och det känns underbart.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0