Baby boom

Har ni hört förresten att vår egna lilla fjortis-Dessie väntar barn? Min första tanke var att det endast var PR, och tro mig det hoppas jag verkligen att det fortfarande är. Bruden har precis fyllt 18, typ, och har knappt påbörjat livet. Hon kommer att ha all tid i världen att skaffa barn sen, ren idioti att kasta bort dessa 5-10 år som hon annats förmodligen skulle uppskatta så otroligt mycket. Jag menar inte att hon inte kommer uppskatta bebisåren, men det finns så mycket annat man vill göra i livet vid just hennes ålder.
 
Jag har själv ingen större erfarenhet av bebisar, men tillräckligt mycket kunskap och förnuft för att förstå att jag inte är redo för babykalas. Jag hatar svullna magar, men gravidmagar måste ju vara bland det gulligaste som finns. Någon gång så! Tänk en gravidmage till en riktigt smal kropp. Vi pratar Miranda Kerr, eller ännu bättre - ännu smalare. Ååh...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0