Att bo tillsammans med en ätstörd

Kan inte alltid vara lätt. Speciellt inte vad gäller uppskattning av matvaruinköp. Ena veckan äter jag familjen ur huset, andra veckan låter jag den bada i rester. Ett roligt exempel som jag tänkt på förr, och skrattade åt alldeles nyss var bröd. Tillsammans med yoghurt, ananas och choklad så är bröd gjort på frukt och nötter det bästa jag vet. De perioder då jag äter bröd så klagar alla på att frukostbrödet är slut redan innan frukosten utspelat sig. My bad, ofc. Men så kommer de perioder då jag totalvägrar bröd, som nu, och då märks det tydligt hur brödet fullkomligt väller ut över brödkorgskanten. Hann tänka i en bråkdels sekund att jag bör hjälpa till att rensa lite. Bäst att jag går och lägger mig nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0