55 kalorier

Lunchen, eller eftermiddagsmellanmålet, eller saksamma, blev äggröra och en halv banan. Jag hade planerat att äta hela bananen, men sista halvan råkade jag tappa på golvet. Fan.
 
Jag har varit ute och plockat fina midsommarblommor och konstaterat en något bra träningvärk i rumpan efter ridturen igår, dessutom har jag dragit på mig ett myggbett mellan benen. Jag menar mellan benen som farligt nära den privata zonen. Tillåt mig att skratta, hur lyckas jag?
 
Nu sitter jag med en något sur mage då den inte matats på snart 7 timmar. Den är åtminstone tom, och inte fylld till bredden köttbullar och potatis. Jag funtade ett tag på att faktiskt snöra på joggingskorna och bege mig utåt, men eftersom att jag ändå skött maten så pass bra idag så kände jag att jag lika gärna kunde spara energin till den dagen den verkligen behövs. Antar att jag och mina förbrukade 55 kalorier nu hoppar i säng och sover bort hungern, godnatt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0