Watch me

Blev en PW på 75 minuter, inte särskilt lång med andra ord. 1060 kcal in och 775 kcal ut, alltså ett resultat på 285 förbrukade kalorier. Låt gå för idag, men imorgon blir det ta mig fan hårdträning. Ska ägna förmiddagen åt en riktig PW, en förlängning på kvällens som förhoppningsvis blir upp mot 2 mil. Om jag inte får för mig att hitta på andra bus på kvällen, det är ju trots allt fredag, så ska jag sparka mig själv i arslet och ta mig ut på en jogg. T.o.m med mamma kommenterade idag att jag så sällan springer nu för tiden. Hon har rätt, och det suger ju. Istället för att göra något vettigt åt mina äckliga intag så har jag legat i soffan och försökt ta mig igenom Anna Karenina, tyvärr utan någon större framgång då största delen av min uppärksamhet har varit riktad på att leta  väskor och klockor på nätet. Jag har för en gång skull påbörjat en födelsedagsönskelista. Den består hittills av två saker, eller en och en halv, att hitta den perfekta klockan är ju så svårt! Jag har egentligen aldrig tyckt om att bära klocka då jag alltid tyckt att mina handleder varit för feta och äckliga för det. I år ska jag börja bära klocka, och tvingas göra något åt mina groteska handleder.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0