Vardag är bara vardag

Precis som de flesta andra dagarna som passerat så är även denna dag rätt händelselös. Jag har varit ute på vägarna ett par timmar, har övningskört och gjort lite ärenden i diverse butiker. Gjorde ett besök på rusta och spontanköpte ett duschdraperi, mitt gamla var så slitet och trasigt. Mitt förra köpte jag på Åhléns för 299:- om jag inte minns fel, gissa chocken när Rusta bjöd på ett exakt likadant för 49:-. Chockad men glad.
 
Har även smidit lite planer inför helgen. Jag hade först försökt övertala 2 goda vänner att på lördag följa med på årets "fest i byn", en riktig kalasfest som innehåller alla snygga killar ifrån trakten. Jag har svängt förbi tidigare år och spanat lite, men aldrig riktigt gått dit och deltagit. Den ena kompisen hade tydligen annat för sig, men den andra tackade ja. Fick dock sms från dem båda igår kväll. "Vi ska upp till sommarstället, bilen rullar på fredag om du ska med". Blev lite småsur - mina planer är tydligen aldrig tillräckligt bra. Man har inte möjlighet att festa en kväll, men att åka iväg över en hel helg, jo det går för sig.
 
Jag övervägde fest och alkohol jämte filmkväll med chips och läsk. Besserwisser som jag är så tackade jag nej till någon sommarstuga, sa att jag inte kan. Jag ska i alla fall hålla mig till planen och gå fest. Eftersom att jag tydligen inte har något bättre sällskap så får jag helt enkelt ragga upp någon snygging där borta. Se det positivt - fler pojkar till mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0