Välkomnar allt som knackar på axeln

Jag är rena rama plogmaskinen just nu. Det är bäst att ni flyttar på er för jag äter tamigfan upp allt som kommer i min väg. I alla fall när det kommer till kakor och bakverk - just det har jag levt på idag. Jag har inte knappat in några intag i kaloriappen. Dels för att jag för en gång skull inte vill se siffrorna, dels för att jag tappade uppfattningen om hur mycket jag har ätit för länge sedan. Har ätit för minst 3000 kcal idag, säkert mer, så att jag faktiskt ändå bränt bort dryga 1200 kcal har nog ingen större betydelse.
 
Kille numero uno från igår hörde såklart av sig på sms i eftermiddags, frågade om jag kom hem ordentligt och så. Jag höll det kort, svarade bara att det inte var några problem vilket resulterade i ett uteblivande av följdfrågor, tack och lov. Kille nr 2 addade mig på Facebook. Han ville egentligen adda på kik, men för det första så kommer jag inte ihåg mitt användarnamn och för det andra så hade jag tydligen raderat den appen från mobilen. Jag sa att jag hör av mig när jag kollat upp vad jag heter, men eftersom att jag inte är någon klängig och jobbigt creepy tjej så får han helt enkelt fråga igen. Tidigare nämnda D fortsatte hålla en konversation med mig i onsdags, helt otroligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0