Torsdag

Spagetti med stekt kyckling, grädde, pesto och en skvätt grillkrydda fick bli lillebrors middag, en kaloribomb som blev en succé. Lillebror som är så smal, han kan äta med gott samvete. Själv åt jag ingenting, och har inte gjort på ganska precis 24 timmar.
 
Funtade på att ta en kvällsprom, men beslutade mig för att stanna inne. Har flängt runt i köpcentrum, mataffärer och på det städat här hemma i flera timmar. Kaloriappen visar dryga -900, så en promenad kändes inte nödvändig trots att lusten fanns där. Jag sparar energin och beger mig ut på en tidig träningsrunda imorgon bitti, förutsatt att halsen är bättre än vad den var imorse.
 
Slog  TV:n och upptäckte att Emma bara hade varit igång i en halvtimme. Jane Austens berättelser är verkligen något extra. Nu ska jag mysa ner mig i soffan och bara njuta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0