Ta mig samman

Blev nog ett litet nervöst sammanbrott där. Har varit ute på kvällsprom, tagit en ridtur och pussat på pållen. Har ringt ett telefonsamtal för lite mentalt stöd - en person som jag egentligen inte är så förtjust i var den första personen att uppriktigt stötta mitt beslut. Känns ju bra och så vidare.
 
Det är roligt hur mitt ätande är så kraftigt kopplat till min sinnesstämning. Eller, egentligen så spelar min sinnesstämning inte så stor roll.. Jag är glad och lycklig - åh jag förtjänar att äta okontrollerat. Jag är ledsen och känner mig värdelös - åh mitt liv suger så jag kan lika gärna äta mig fet. Idag har jag varit en känslostorm, men jag lyckades kontrollera mig själv. Jag grät en skvätt under kvällspromen, kom hem och såg att lillebror lämnat rester efter jordgubbar, hallon, grädde och choklad kvar på köksbänken. Jag tog två hallon och ställde in resten i kylen.
Idag har jag ätit frukt för 270 kcal och lite lax för 80. Promenerat bort 585 och ridit bort 140. -375 kcal alltså. Ger mig själv en klapp på axeln såhär innan sovdax. Godnatt
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0