Stress och ångest

Låg och vred mig i säkert 2 timmar innan jag slutligen somnade igår kväll. Berodde förmodligen på min tomma mage, men hade varken lust eller ork att göra något åt saken så sent på kvällen. Gjorde istället magen glad med en skål yoghurt med hackat äpple och psylliumfrön vid 07.30 imorse.
 
Morgonen har varit minst sagt stressig. Begav mig till hovslagaren med pållen, men hade slåklart glömt att köpa skor att slå på. Ångest. Stressade iväg till butiken och löste problemet, stressad över att hinna klart med skoningen då tiden var knapp. Nu sitter jag hemma och kan äntligen pusta ut, trots att ångesten fortfarande sitter som en klump någonstans i bröstet och jag vet inte riktigt varför. Förmodligen för att jag ska jobba imorgon och inte har någon skjuts. Och jag måste tvätta både jobb-, stall- och tävlingskläder. Under stallrutinen imorse kände jag mig full av energi och tänkte att detta kunde bli en bra dag, den känslan är nu tyvärr som bort spolad och jag blir trött av tanken på alla måsten. Jag känner mig så apatisk nu för tiden. Jag förstår inte, det är inte likt mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0