Sprängfärdig men glad

Jag tänker inte ens kommentera den här dagen i matväg, jag ska skynda mig i säng och låta just den delen suddas ut och glömmas. Ångest i min ensamhet på eftermiddagen, men jag har haft en sådan grym dag och kväll att jag för en gångs skull känner att matintaget för en dag inte spelar någon roll. Men detta ska inte bli någon ny vana, jag ska inte ramla tillbaka i gamla spår. Imorgon blir det fasta, riktig fasta. Inget kanske, jag ska. Med maten i halsgropen måste jag säga att jag verkligen längtar efter tom mage och mycket motion. Återkommer imorgon med mer energi och styrka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0