Smider planer

Blev en jogg/PW på 8,4 km och 530 kcal brända. Smakade några matskedar av köttfärsen innan jag tog mig samman och stoppade in allt i kylen. Kvällen har spenderats framför TV och Fast and the Furious tillsammans med lillebror som satt och gottade sig med både marabouchoklad och grillchips. Själv åt jag självfallet ingenting, trots att det var otroligt lockande. Inte minst chokladen.
 
En del av min hjärna har suttit och planerat morgondagen genom hela filmen. Ska kliva upp en halvtimme tidigare än vanligt för att unna mig en gid frukost innan morgonprom. Köpte hem en massa gottis som både yoghurt, keso, äpplen, banan och ägg från affären, så jag är laddad och klar. Eftersom att vädret ska bli toppen så hoppas jag på att kunna ta mig ner till stranden igen för lite sol och motionssim. Måste börja hitta lite andra sätt att bränna de föraskade kalorierna på, till och med pappa har börjat nojja över alla mina joggingturer. Dagen få avslutas med lite övningskörning, en ridtur och till sist en PW. Planera kan jag, vi får se om jag är lika duktig på att hålla planerna. Nu ska jag göra något annat som jag är duktig på, nämligen sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0