Släkten är värst

Det blev 5 km morgonprom och 8 km jogg i morgonsolens hetta. Tanken var ju såklart att jag sedan skulle städa, men istället blev den en shoppingrunda på stan. Jag älskar att köpa nya saker, men långa shoppingturer i svettig trängsel måste verkligen vara det värsta som finns. Det var bäst att det var värt det, då morgondagens outfit för kvällen nu är fullbordad. Ett par klackar, en klänning och en ny svart bh var det som fick följa med hem. Dagens upptäckt var att jag gått från C-kupa till A-kupa. Det var det roliga, ja.
 
Farmor, farfar och mormor är här för middag. Men först är det tid för fika, tydligen. Fika och sedan tortellini - åh vad jag är lycklig just nu. Eller? Efter 42 timmars fasta så är jag inte sådär jättepepp på att bryta med kanelbullar, sockerkaka och mockarutor. Jag har gjort iordning en kopp the, om de insisterar på sött så fixar jag en skål med keso och bär. Nu håller vi tummarna för att jag överlever.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0