Rätt bra blev det ändå

Blev alldeles för mycket mat och inte alls så mycket alkohol som jag hoppats på. Jag måste verkligen lära mig att inte äta så förjäkligt när jag ska dricka, magen klarar inte alls samma stora mängd som den gjorde för ett år sedan vilket endast resulterar i matkoma och illamående. Med chips, choklad och naturgidis så hamnar dagens matintag på 2500 kcal, mellan tummen och pekfingret? Jag har ingen aning, men med tanke på förmiddagens snålhet så känns det inte sådär super duper mega farligt. Mina flickor snussar så sött bredvid mig, jag ska också få mig ett par timmars sömn och återkommer därför imorgon med smaskiga detaljer. God natt, eller god morgon, eller vad jag nu ska säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0