På tal om försvarsmekanismer

Ilskan ligger någonstans djupt ner. Den börjar sjunka, men om den sjunker undan eller gräver sig djupare kan jag inte riktigt avgöra. Jag vill gå ut och utnyttja ilskan till att springa snabbare än snabbast, längre än längst. Tyvärr så kan jag inte riktigt hitta motivationen just nu. Jag har lust att bara gräva ner mig själv, så nu ska jag boa in mig i soffan och glo på Call Girl. Hoppas att den kan ge mig lite motivation till att sträva efter benigt lite senare. Hoppas att det är en sådan där mörk film. Filmer med lite kusliga stämningar är så mysiga, och just nu vill jag inget annat än att bara gå in i ett fett jävla depp-mode.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0