Om några timmar lär jag inte bry mig

Inköpslistan är klar och bland alla middagstillbehör så finns bland annat juice, vaniljglass, isglass och strösocker. Ikväll ska det blandas drinkar minsann. Just nu tar det ju emot lite - kalorier, kalorier, kalorier. Det är ju betydligt värre att faktiskt själv se med egna ögon vad en drink innehåller, till skillnad från när man bara får den serverad och klar på krogen. Intag idag har hittills bara varit tonfisken, och jag har ju ingen större lust just nu att svulla någon gourmetmiddag. Förhoppningsvis så lär jag inte bry mig om vad alla glas innehåller om ett par timmar, vi får starta kvällen med lite lättare alternativ som vin. Det gör nog susen. Trevlig helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0