Morgonmys

Himlen är molnfri och termostaten visar 23 grader. Jag sitter i skuggan på altanen och har precis startat dagen med en skål naturell yoghurt med hackat äpple, banan och psylliumfrön. Egentligen startade jag dagen med att fixa en tvätt, men det räknas inte ;) Har laddat upp denna morgon med att kika in mina favvobloggar, äs-bloggar med andra ord. Där bland även alla gamla bloggar som inte längre uppdateras och snyftar lite över alla gamla bra bloggar som lagts ner. Undrar vart författarna tagit vägen, alla "veteraner". Elia är en stor favorit som låtit sin blogg lika kvar uppe för läsning, bläddrar fortfarande igenom hennes arkiv lite då och då. Solen, Paris och inte minst Themana är 3 andra exempel. Åh Themana som gett mig så mycket inspo och styrka. Det finns ingen som gjort mig så pepp på att fortsätta kämpa, som hon. Tyvärr har hon lösenordskyddat sin gamla blogg, och vad jag förstått har hon börjat om och har startat en ny blogg som jag tyvärr inte vet namnet på eller har lyckats luska fram via google. När man inser hur många bra och fina äs-bloggare som passerat via åren, då får man sig även en inblick i hur länge man dragits runt i det här träsket. Fyfan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0