Misslyckad

Jag antar att jag gav upp den här dagen redan vid klockan 15 när jag tröck i mig både keso, jordgubbsfil, 1/2 äpple och en banan. Jag var såå nära på att dyka över flingpaketet, men lyckades hålla tassarna borta medans tårarna brände bakom ögonlocken. Jag ville bara bryta ihop och skita i allt. Hjärtat sa något och hjärnan någonting annat. Jag orkar inte. Beter mig som en 5-åring över ett jävla flingpaket. Vad är det för fel på mig!?
 
På väg hem från stallet kurrade magen. Jag gjorde en deal med mig själv att om la familia redan hade ätit när jag kom hem så blev det ingen middag för min del, hade de där emot inte ätit så kunde jag ge efter. Såklart skulle de precis äta. Marinerade kycklingklubbor - något jag älskar och dessutom skulle ha ätit med stor aptit för två år sedan. Då åt jag så mycket jag ville, så länge det var "rätt" sorts mat, och gick ändå ner i vikt. Nu räknar jag kalorier och kämpar för att nå nollan. Jag gräver mig bara djupare och djupare.
 
Har tryckt i mig mat för 1300 kcal idag. Känner mig äcklig. Har inte gjort något annat än att äta. Sitter nu iklädd joggingbyxor med världens gravidmage. En matbebis. Blir en PW för det finns inte en chans att jag ska kunna springa med denna mage. Lika bra att jag inte ens försöker, lär bara känna mig ännu mer misslyckad än vad jag redan gör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0