Kattmat, ja tack!

Startade dagen med en två timmars prom och bryter nu den dryga 39 timmars fastan med en tallrik tonfisk och sallad. Mamma rynkar alltid åt tonfiskburken och påstår att det är katterna som ska äta kattmaten, himlans vad katterna skulle vara lyckliga i sådanna fall, för tonfisk måste vara bland det godaste som går att hitta i matväg. Dessutom så får du ihop en lagom lunch på ynka 200 kcal, kan det bli bättre?
 
Ikväll blir det grill, och för en gång skull så blir det jag som kommer att hålla i grillhandskarna. Ett par vänner kommer över för middag och lite gott att dricka, sen får vi se vart kvällen leder. Har lite planer på att grilla kyckling, fläskfilé, majskolvar, champinjoner, sparris och squash. Jag ska leta lite på nätet efter smarriga grilltips, efter det blir det en sväng till mataffären. Tur att jag har assistans med mig, då blir nog mängden mat i alla fall någorlunda rätt. Det blir nog bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0