Jag vill inte

Ligger och känner hur ångesten börjar smyga sig på. Denna gången dock inte över maten, utan allt annat. Om några dagar fyller jag år, om några dagar åker jag här ifrån, om några dagar måste jag ta livsavgörande beslut som jag kan komma att ångra för resten av mitt liv. Jag vill inte sova, det innebär att morgonen kommer att komma så fort. Jag vill sitta här och stirra in i min vägg, få tiden att gå så långsamt som möjligt. Jag vill låta tiden stanna upp och världen bli oföränderlig. Jag hatar förändringar.

Men jag antar att allt inte kan bli som man vill. Bäst att jag tar mina 20 kcal och bäddar ner mig ordentligt. Godnatt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0