Jag kvävs, har svårt att andas

Börjar vakna till liv efter nästan 6 timmars sömn. Det är varmt och kvavt i rummet, för utanför på den molnfria himlen skiber solen vars strålar lyser in genom fönstret. I fönstret och på golvet ligger bullpapper och precis där jag ligger just nu, i min säng, åt jag två bullar inatt vid 03.50 innan jag somnade. Det är bra, passar på att lura  mig själv medans jag är alkoholpåverkad och trött. Det var det senaste jag åt. Det här rummet kväver mig, jag har svårt att andas. Inte över någon ångest, utan för att rummet helt enkelt verkar sakna någon vidare mängd syre. Andas bör du, annars dör du. Dags att ta sig ut och hämta luft.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0