Jag har redan ätit

Termostaten visar 27 grader varmt, vinden sliter i kläderna och skapar tovor i håret, ur cabens högtalare dunkar musik på högsta volym och killar i skruttiga volvos kastar blickar och vinkar när vi dånar förbi i vänsterfilen. Jag halvligger i baksätet, sluter ögonen, halvdrömmer mig in i min egna värld. Blir avbruten, får en smörgås upptryckt under näsan. "Nej tack", jag har redan ätit. Säger jag.
 
Dagens ärende gick mycket snabbare än förväntat. Skönt. Det innebär att jag kan träna ikväll. Matintaget står på 0 och så får det förbli tills vidare. Ut och njut av värmen nu!
 
Edit: Mamma ringde precis, de är hemma om 2 timmar för att plocka upp mig och lillebror för en sväng till kinan. Jäklar, vilken tur att jag inte åt någon lunch, var min första tanke. Tanken på ris och sockriga såser gör att oron och ångesten redan river lite i mig. Måste ut, ut och röra på mig, nununu.
 
 


Kommentarer
Nova

Sv: Tack, men det känns snarare som att jag väger 100 kg istället för 43... Ja, jag är dum. Men tack! <3

2013-07-28 @ 18:25:16
URL: http://countingthestars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0