Inte liten, svag och dum

Har legat och halvsovit till och från i två timmar nu. Har bläddrat igenom facebook som redan har börjat fyllas med grattis-på-födelsedagen-hälsningar. Morgonens händelse var ändå en viss D, ett gammalt strul/gammal crush, som skrev på chatten klockan 05.13. "Grattis, nu blir det ju krogen :D" Eh..
 
Jag har inte hört från den här killen på två år, och han har aldrig varit den som tycker om att prata, hur mycket jag än har försökt. Jag tänker inte längre vara liten, svag och dum. "Seen 05.17". Nej, jag har inte svarat på hans meddelande än och är inte säker på att jag kommer göra det heller. Vill han något så får han väl skriva igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0