I fyllans dimma

Jag går ut i köket för att hälla upp ett till glas vin, jag vänder mig om och han trycker mig mot köksbänken med hela sin kropp. Vi hånglar, hans händer är över allt. Vi flyttar oss till soffan och han vill att vi lägger oss ner. Jag säger att jag inte gör något in public. Toaletten är ledig, vi låser dörren. Han börjar dra av oss kläderna, viskar i mitt öra hur snygg jag är. Han vill att jag ska gå ner på honom, det vill inte jag. Han vill ha sex, det vill inte jag. Han vill att jag ska komma, "det kommer aldrig att hända", tänker jag. Han är sliskig. Jag vill ut, bort från honom. Fakeorgasm for the win. Jag rättar till alla kläder och går där ifrån.
 
Jag går ner för trappen och blir stoppad i dörröppningen. "Jäklar vad solen måste vara avundsjuk ikväll, så het som du är". Han är snygg, ett gulligt, pojkaktigt utseende. Vi dansar - fånig shuffle blir till bugg som blir till tryckare. Vi sitter länge i soffan och pratar, till slut måste jag börja röra mig hemåt. "Jag måste bara få göra det jag velat gjort hela kvällen", säger han. Han kysser mig och det blir till lätt hångel. Han är försiktig och diskret, smeker mig bara lätt över ryggen.
 
Jag hämtar min väska och säger hejdå. En sista kyss innan jag går. Jag tar hissen ner - full, glad och lite småkär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0