Hon tittar men ser inte

Trött och seg dag, är så konstant svag nu för tiden.
 
Mamma gnällde igår igen, sa att det är dags för mig att börja äta mat. Hon är trött på att jag sover bort dagarna och fryser så fort ytterdörren öppnas. Påstår att min kropp inte längre fungerar som den ska.
 
Började dagen med en massa frukt, bär och en skvätt yoghurt. Vid 13-tiden kurrade magen lite och jag stekte ihop en tonfiskröra som jag åt med sallad och svarta bönor. Sedan började jag plocka i kylen. En soltorkad tomat, 1 tsk pesto, 2 tsk philadelphiaost och lite fler svarta bönor. Allt som allt landade jag på 575 kcal.  Det enda jag ägnat tid åt de tre senaste dagarna har varit mat, och min mamma påstår att jag inte äter.
 
Allt har ändå känts hyfsat bra idag men det blev en liten PW på 85 minuter och 295 kcal brända. Lite senare så ska jag ut igen på en kvällsprom och något jag inte ska göra är att äta, för idag ska jag ner på minus.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0