Inte tappa fotfästet

Nu är helgen över, en helg som varit minst sagt spårad. Minst 5 kg upp (säkert, med tanke på all mat..) och det är nu dags att ta sig i kragen och hitta tillbaka till gamla vanor. Inte tappa fotfästet. Ett par tuffa dagar väntar med födelsedagsfirande (gissa vem som fyller år!?) i form av mängder med mat, tårta, kakor och alkohol, men någon matfest lovar jag att det inte ska bli för min del. Dryck kan vi där emot diskutera ;)
 
Idag är dock en helt vanlig måndag som har spenderats med morgonprom, stallrutiner och 7 km jogg. Nu ska jag verkligen utnyttja sommaren, släkten kommer imorgon och jag måste sätta igång och städa som en liten gnu. Wiho. Ut med er i solen nu!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0