Bränna kolhydrater

Körningen gick bra, jag råkade bara nästan preja in arslet på en annan bil när jag skulle parkera och hamnade lite utanför vägkanten vid ett tillfället, men både jag och pappa överlevde och bilen parkerades hemma skadefri. Vi svängde förbi mataffären och köpte tacos att äta till middag. Såklart så lyckades jag trycka i mig de där två nävarna flingor trots allt, och är inte ett dugg sugen på att äta någon middag. Måste ut och bränna av lite äckelfett från min dallriga mage. Jag har suttit och försökt samla energi för en löprunda. PW bränner fett (från mat) och jogg bränner kolhydrater, vet ni ;) Jag vet dock inte själv hur pass sant det är, men just nu känns det verkligen som om jag behöver ta mig ut för just en jogg.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0