Glassigt

Kände egentligen bara för att krypa ner i sängen och somna till en bra film, men istället tvingade mamma med mig ut på en övningskörningstur för att äta glass och promenera i sommarsolen. Gårdagen resulterade i -665 kcal och dagens intag har varit fruktsallad för 250 kcal. Dagens dilemma var ifall jag skulle äta glass eller inte. Tejerna som jobbade i glasskiosken var i min ålder, snygga och smala. Jag hade på mig vita, korta shorts, kände mig blek och fet. Det blev ingen glass. Lite på grund av att jag även körde så dåligt att jag inte förtjänade någon för den delen heller.
 
Blev bjuden på fest ikväll, eller grillparty på stranden. Lite sugen är jag på att dra dit, men ingen jag känner särskilt väl ska gå. Tror jag stannar hemma. Spara kalorier - bli smal, smal, smal.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skinspiration

Nothing tastes as good as skinny feels.

RSS 2.0